Apakah yang dimaksudkan dengan Luka tusukan dan Cara Menyembuhkan ia Fast

Apakah yang dimaksudkan dengan Luka tusukan dan Cara Menyembuhkan ia Fast

Pertama, mari kita lihat apa yang luka tusukan. Luka tusukan sebarang luka yang memecah kulit anda dengan sesuatu yang tajam, nipis dan tajam. Contoh instrumen yang menjadi punca luka tusukan termasuk:

pin, jarum, termasuk vaksin
gigi, supaya menggigit terutama serangga
duri
slivers kaca yang pecah
Pagi ini, saya telah merumput taman dan saya tiba-tiba berasa sakit yang tajam di tumit tangan saya. Saya melihat sekerat kecil daripada apa yang kelihatan seperti rambut tumbuhan. Tetapi rasa sakit itu tajam dan agak sengit. Tidak cukup untuk membuat saya mengambil apa-apa tindakan segera, tetapi cukup untuk tertanya-tanya apa itu. Ia sudah tentu tidak rambut dari tumbuhan.
Kira-kira sejam kemudian, rasa sakit itu semakin teruk, tetapi sekarang kawasan ini merah dan kelihatan seolah-olah ia telah merebak ke lengan saya.

Masa untuk bertindak!

Saya mengambil dos ubat Ledum homeopati. Tiada apa-apa yang sebenarnya berlaku selama kira-kira 15 minit. Kemudian saya terlupa mengenainya. Hanya apabila pesakit telah regaling kejayaan beliau daripada menggunakan homeopati pertama kit membantu beliau, saya tiba-tiba teringat.

Tiada tanda-tanda bahawa ia pernah berlaku. Tiada kesakitan, tiada kemerahan.

Sekiranya saya meninggalkan ia lebih panjang, lebih dos daripada hanya satu, akan telah diperlukan. Yg menjepit perkara yang sejak semula memang satu cara yang baik untuk pergi. Ini tidak mustahil jika anda menyimpan homeopati pertolongan cemas kit berguna pada setiap masa. Anda tidak pernah tahu apabila anda akan memerlukannya.

Apabila menggunakan ubat-ubatan homeopati berjaya, ia sangat membantu, walaupun tidak penting, untuk mengetahui apa punca masalah itu. Dengan mengetahui apa luka tusukan, anda boleh pilih ubat yang terbaik untuk itu. Ledum adalah nombor satu ubat homeopati untuk berurusan secara berkesan dengan luka tusukan baru-baru ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar