Pembuangan pantas Batu Buah Pinggang Tanpa hospital Atau Ubat Really adalah Kemungkinan!

Pembuangan pantas Batu Buah Pinggang Tanpa hospital Atau Ubat Really adalah Kemungkinan!

Sebaik sahaja anda telah pulih daripada penemuan yang mengejutkan, kemungkinan anda tiba-tiba akan menjadi seorang pelajar bersemangat penyingkiran pantas batu karang. Jadi di sini adalah kursus kemalangan.

Untuk menghilangkan pengunjung yang tidak diundang anda, anda mempunyai tiga pilihan utama: prosedur hospital, seperti ESWL (jasmani shockwave lithotripsy) di mana gelombang kejutan memecahkan batu itu, yang kemudiannya boleh dibuang jauh.

Malangnya, walaupun ini telah dibangunkan untuk mengelakkan pembedahan buah pinggang merosakkan, Klinik Mayo mendapati gelombang kejutan ini juga boleh menyebabkan kerosakan mereka sendiri pada buah pinggang, yang membawa kepada pengurangan berbahaya dalam pengeluaran tekanan darah yang mengawal selia hormon. Mereka juga boleh meningkat empat kali ganda risiko kencing manis, kerana gelombang kejutan merosakkan pankreas, di mana insulin yang dihasilkan.

Laluan kedua untuk penyingkiran batu karang adalah farmaseutikal. Tetapi, seperti yang anda akan sedar, sangat sedikit farmaseutikal tanpa kesan sampingan dan ubat batu karang adalah tidak terkecuali, terutamanya kerana mereka adalah kira spin dari dadah asalnya direka untuk tujuan lain.

Ia adalah mustahil untuk mengatakan terlebih dahulu jika anda akan terjejas oleh pening menyenangkan biasa, kepala, penglihatan kabur, hilang selera makan, gatal-gatal, sakit perut, lemah badan yang berkaitan dengan diuretik thiazide.

Ubat-ubatan menggunakan asid acetohydroxamic sebagai bahan aktif boleh menyebabkan kebimbangan; ketidakselesaan badan umum; keguguran rambut; hilang selera makan; sakit kepala ringan; loya; gemuruh; kegoyahan; muntah-muntah dan hidroklorida tamsulosin (asalnya dicipta untuk membantu dengan masalah prostat) boleh memberikan anda satu hidung berair atau tersumbat, pening, peningkatan risiko jangkitan, termasuk selesema sejuk atau biasa, sakit badan umum, sakit belakang, cirit-birit atau sakit tekak.

Pilihan ketiga doktor anda akan menawarkan anda adalah untuk mengambil ubat penahan sakit dan pulang ke rumah dan menunggu batu untuk lulus - akhirnya. Doktor anda juga mungkin akan mencadangkan anda minum kuantiti air yang besar untuk membantu menggerakkan batu itu keluar.

Tetapi ia bukan doktor anda yang menghidap sakit! Jadi, manakala air minuman yang baik pada bila-bila masa - sekarang - ia mungkin perlu sedikit pertolongan untuk mendapatkan sesuatu yang bergerak sedikit lebih cepat.

Apa yang anda perlukan adalah sesuatu untuk mengurangkan saiz batu dengan selamat membubarkan ia jauh dalam, minuman berasid yang boleh dimakan tidak berbahaya. Satu berita baik ialah 85% daripada semua batu karang terdiri daripada kalsium - salah satu bahan yang paling mudah untuk membubarkan!

Kemudian, apabila batu itu telah dikurangkan dalam saiz dan boleh bergerak, anda memerlukan sesuatu yang sedikit lebih kuat daripada air untuk segera siram ke dalam pundi kencing anda. Apabila di sana, ia akan masalah tidak lagi anda dan senyap dan selamat akan menjalankan berpecah kepada serpihan kecil.

Maka anda selamat boleh melengkapkan fasa terakhir penyingkiran pantas anda batu karang kerana mereka menjadi serpihan berbahaya, sedia untuk dibuang jauh dalam air kencing anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar