Batu karang Remedy - 4 Essential Diet Pengubahsuaian

Batu karang Remedy - 4 Essential Diet Pengubahsuaian

Ramai orang mempunyai batu karang; sesetengah memerlukan pembedahan dan lain-lain tidak tahu mereka juga mempunyai mereka. Pada kesempatan, batu karang bahkan terjumpa semasa ujian untuk keadaan yang lain. Ramai orang tertanya-tanya jika terdapat ubat batu karang atau jika mereka tidak mempunyai pilihan selain daripada pembedahan.

Terdapat batu karang penawar semulajadi yang telah terbukti berkesan dalam lulus dan mencegah batu karang. Rawatan ini adalah melalui pengubahsuaian diet. Berikut adalah apa yang anda perlu lakukan jika anda mengalami batu karang atau batu karang dalam keluarga anda.

1. Hidrat badan anda sepenuhnya. Untuk melakukan ini, anda perlu meningkatkan pengambilan air anda untuk sekurang-kurangnya 12 8 gelas auns air sehari.

Ini akan membantu badan semula hidrat sendiri anda dan juga memaksa badan anda untuk mengepam toksin daripada itu. Peningkatan dalam air akan memecahkan batu karang dan membolehkan mereka untuk lulus lebih mudah dan biasanya menyebabkan kesakitan lebih kurang.

2. Tambah lebih banyak serat untuk keperluan harian pemakanan anda. Serat harus datang daripada makanan yang larut air, seperti sayur-sayuran segar dan buah-buahan. Ini akan meningkatkan kekerapan anda dan membantu badan anda dalam curahan toksin meletakkan daripadanya.

3. Meningkatkan vitamin C. The vitamin C membantu badan anda untuk memecahkan batu karang kerana peningkatan keasidan dan penurunan kolesterol.

4. Menjauhkan diri daripada makanan yang tinggi lemak.

Walaupun, kedua-dua alternatif pembedahan untuk batu karang dianggap sebagai selamat, adalah yang benar-benar risiko yang anda sanggup ambil. Sebelum anda bersetuju untuk mempunyai prosedur pembedahan yang dijalankan pada badan anda, anda perlu melakukan sedikit penyelidikan. Pastikan anda bersedia untuk mengambil risiko dan anda berasa selesa mengambilnya.

Membincangkan kebimbangan anda dengan doktor anda. Tanya seberapa banyak soalan yang anda rasa anda perlu sebelum anda bersetuju untuk menjalani pembedahan yang dilakukan ataupun enggan menjalani pembedahan yang dilakukan. Keputusan muktamad adalah milik anda dan anda semata-mata. Tidak membenarkan doktor anda untuk memujuk anda dalam satu arah yang lain. Selesa dengan keputusan anda.

Sudah tentu, sebelum anda memulakan apa-apa remedi batu karang anda perlu mempunyai kelulusan doktor anda. Ia adalah sangat penting bahawa anda tidak mula mengubahsuai diet anda tanpa persetujuan doktor anda. Doktor anda tahu apa yang terbaik untuk keperluan pemakanan anda, oleh itu anda perlu mengikut arahan beliau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar