Minyak arang batu (minyak tanah), lemak babi dan Zink tudung

Minyak arang batu (minyak tanah), lemak babi dan Zink tudung

Eastern Kentucky mempunyai ubat rumah untuk menyuraikan kesesakan: minyak arang batu (minyak tanah), lemak babi dan penutup zink. Saya tidak pernah tahu mengapa mereka dipanggil minyak tanah, "minyak arang batu," tetapi itulah yang kita memanggilnya pulang ke rumah.

Ubat untuk kesesakan dada: penutup zink, sejumlah kecil minyak arang batu (minyak tanah) dan dab lemak babi. Wanita akan meletakkan minyak tanah dan lemak babi dalam penutup zink. Maka mereka akan meraih satu arang sahaja dari tempat api ke perdiangan. Kemudian penutup zink dengan campuran dalam akan ditubuhkan di atas ini arang panas.

Tidak lama lagi lemak babi itu akan cair dan bercampur dengan minyak tanah. Apabila campuran panas, gadis itu mengambil dan tuangkan sedikit pada kain bulu. Kemudian manakala campuran itu masih sangat panas, dia akan memohon kain bulu ini ke dada pesakit. Kemudian dia akan menutup kain dengan pesakit itu PJ atau T-shirt, tarik selimut kembali ke atas dadanya, dan biarkan ubat rumah yang bekerja sihir.

Aroma akan menembusi membran lubang hidung untuk membantu melegakan hidung tersumbat, tetapi tugas yang paling penting adalah, bersama-sama dengan panas, untuk menembusi rongga dada dan melegakan kesesakan di saluran bronkial dan paru-paru. Prosedur ini akan berulang lagi dan sehingga keputusan telah diperolehi.

Saya tidak akan lupa Puan Cummings membuat minyak arang batu (minyak tanah) dan lemak babi dalam ramuan penutup zink untuk adik saya. Dia mempunyai paru-paru dan doktor tempatan memberitahu ibu bahawa anak bongsunya akan bernasib baik untuk membuat melalui malam.

Masukkan Puan Cummings dan ubat rumahnya. Beliau sentiasa bulu kain hangat dengan campuran. Beliau memohon memampatkan ini ke dada adik lelaki saya sepanjang malam. Sekitar 3:00, demam memecah, dan kita tahu dia akan hidup oleh Puan Cummings pulang ke rumah.

Ya, minyak arang batu (minyak tanah) dan lemak disimpan panas di penutup zink selamatkan abang saya. Itu adalah pada tahun 1946, dan dia masih hidup hari ini. Rawatan rumah bekerja, dan begitu juga makanan semula jadi untuk diet anda. Jadi seperti biasa, makan sihat kawan-kawan saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar