Tarian dan Sing Away Kesedihan, Kebimbangan dan Risau

Tarian dan Sing Away Kesedihan, Kebimbangan dan Risau

Tarian dan Sing Away Kesedihan, Kebimbangan dan Worry. Huh? Anda telah mendapat untuk bercanda? Ayuh kayu dengan saya di sini. Ini benar-benar akan bekerja, sekurang-kurangnya selama 3 minit pada satu masa. Apa yang anda perlu hilang? Kesedihan anda, kebimbangan dan bimbang?

"Mendaki setiap gunung .. The Hills masih hidup dengan Sound of Music ..."

Bolehkah anda melihat Julie Andrews di sebelah Gunung menaikkan tangannya dan suara kerana beliau menggalakkan keluarga Von Trapp untuk terus dalam menghadapi kesusahan? Beliau menggalakkan mereka dan dirinya dengan muzik dan pergerakan.

Apabila kita akan melalui masa keras, kemurungan, kebimbangan, kebimbangan atau merasakan bahawa hidup kita di luar kawalan, kita tidak mahu menyanyi, kita mahu pergi katil dan merangkak di bawah penutup.

Tetapi kajian dan pengalaman peribadi telah menunjukkan bahawa hanya semata-mata kerana membuat keputusan dan bergerak ke hadapan dalam beberapa cara kecil menyebabkan serotonin di dalam otak anda untuk melepaskan. Ini bermakna bahawa anda mula merasa dan bertindak lebih bahagia.

Menari liar dan Sing Dengan kuat

Berubah radio anda ke stesen yang baik. (Ini tidak bermakna talk show atau berita- maka anda benar-benar akan menjadi tertekan). Setiap lagu berlangsung kira-kira tiga minit. Membuat keputusan untuk menjadi gembira untuk tiga minit seterusnya dan semasa lagu dimainkan menyanyi bersama-sama sebagai kuat atau lebih kuat daripada penyanyi.

Ia benar-benar tidak kira bagaimana anda boleh menyanyi atau walaupun anda tidak boleh membawa lagu yang dalam baldi! Perbuatan untuk menyatakan diri anda dengan muzik, lagu dan nafas dalam-dalam akan mengangkat semangat anda.

Fikirkan Julie Andrews mengangkat sudut apron sambil menari dan menyanyi.

Sekarang anda melakukannya. Datang pada. Menari di sekeliling seperti orang bodoh dan menyanyi di bahagian atas paru-paru anda. Adakah anda tidak berasa lebih ringan membiarkan beberapa orang-orang emosi terapung keluar dari tubuh anda dan ke dalam alam semesta?

Adakah Anda Tersenyum?

Lihat ia bekerja.

Anda tidak boleh memegang pemikiran sedih dan tersenyum pada masa yang sama. Ia adalah mustahil dari segi fizikal untuk tersenyum dan mempunyai fikiran negatif dalam fikiran anda.

Adakah ia tidak merasa baik untuk merasa baik untuk walaupun beberapa minit? Jika anda boleh merasa lebih bahagia selama tiga minit setiap jam atau setiap hari, ia tidak akan menjadi berbaloi untuk menyanyi hapuskan apa kesedihan, kebimbangan dan bimbang? Saya akan terus melakukannya. Tidak akan anda menyanyi dengan saya?

Saya tersenyum dengan anda, bukan pada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar